Female doctor looking x-ray scan and talking on phone in diagnostic center, sitting at the desk

Zapytacie czy VoIP jest na tyle niezawodny, że może być stosowany przez szpitale? Nasza odpowiedź brzmi: TAK! I nie jest ona podyktowana bynajmniej naszą pozycją jako operatora. Szpitale obsługują tysiące połączeń. Dyspozytornie są zazwyczaj przeciążone, a połączenie się z odpowiednim odziałem lub zapisanie się na wizytę graniczy często z cudem, co jednocześnie generuje ogromne kolejki bezpośrednio przed gabinetami. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nieodpowiednie zarzadzanie komunikacją pomiędzy pacjentem a szpitalem prowadzi do pogorszenia zdrowia tego pierwszego poprzez dyskomfort, stres i przedłużający się czas oczekiwania na zapis. I tu z pomocą przychodzi telefonia VoIP.

Receptą na przedstawioną sytuację, jest choćby wdrożenie usług VoIP dostępnych w ofercie Spikon, które przede wszystkim zoptymalizują czas oczekiwania na połączenie dzięki zarządzaniu połączeniami pomiędzy wolnych konsultantów, a kolejką oczekujących. Dodatkowo zapewnią interesantom odpowiednią informację zwrotną o czasie oczekiwania na połączenie.

Dzięki uniformizacji numerów otrzymalibyśmy możliwość lepszego zarządzania połączeniami, co również wpłynęłoby na czas oczekiwania i sprawniejsze załatwienie sprawy.

Wszystko to przy nie lada oszczędnościach dla szpitala.